måndag 9 april 2012

Fynd och bortglömd klocka...

Hej på er...hoppas att påsken har varit bra och att ni har fått njuta av många lediga dagar.
Vädret har ju inte visat sig från sin bästa sida och vad gör man då...jo, man shoppar...tänkte visa mitt senaste inköp..en supersnygg sladdlampa till det ringa priset av 99:- riksdaler.. på Clas Ohlsson av alla ställen..den tillförde en lite lagom industri-touch på min tallrikshylla tycker jag.


Passade också på att röja lite på vinden, som knappt gick att komma in på...och längst in i en gammal låda, med saker som jag hade i min första lägenhet,hittade jag denna klockan.
Fick den av min mormor för länge sedan...minns hur hon hade den på sitt nattduksbord när jag var liten och jag tyckte den var så himla fin... och hur den tickade högt och ljudligt på natten när man sov över där..inte kunde jag bara stoppa tillbaka den ner i gamla lådan..nä..den fick följa med ner och står nu i mitt sovrum....och tickar högt och ljudligt.
Kram på er.
Vi ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar